Vier essentiële elementen voor succesvol peer tutoring
In een artikel van de National Association of Secondary School Principals (NASSP) worden vier cruciale elementen beschreven voor het opzetten van een effectief project tutorleren:
In een artikel van de National Association of Secondary School Principals (NASSP) worden vier cruciale elementen beschreven voor het opzetten van een effectief project tutorleren:
In 2019 begonnen we met iets bijzonders bij Van Maerlant in ’s-Hertogenbosch: bovenbouwleerlingen die als peercoach nieuwe brugklassers begeleidden. En geloof me: deze vmbo-leerlingen deden
Ondersteuning voor nieuwe projecten! De nieuwe subsidieperiode voor het Programma School & Omgeving loopt van 1 augustus 2025 tot en met 31 juli 2028, aanvragen
Bestaande (deel)oplossingen uit de praktijk Tutorleren VO Tutorleren VO is een onderneming van Anne-Marie van Dongen. Zij is ervaren in het opzetten van peer-tutoring op
Vandaag deel ik vol trots mijn nieuwste didactische creatie: een overzichtelijke, praktisch toepasbare poster speciaal ontwikkeld voor peercoaches in het voortgezet onderwijs. Deze poster is
Ieder jaar kies ik een goed doel om te steunen – een bijdrage die hopelijk een positief verschil maakt. Het liefst kies ik een kleine
Tutorleren vo – coaching, advies en training
Anne-Marie van Dongen
Buitenvest 8
4931 CH Geertruidenberg
anne-marie@tutorleren.nl
Copyright TutorLeren – Algemene Voorwaarden / AVG. Powered by iWAD Support & Service op 1
Tutorleren vo – coaching, advies en training
Anne-Marie van Dongen
Buitenvest 8
4931 CH Geertruidenberg
anne-marie@tutorleren.nl
Copyright TutorLeren – Algemene Voorwaarden / AVG. Powered by iWAD Support & Service op 1